הטרנדים החמים לאירוח מרשים

הטרנדים החמים לאירוח מרשים

 


בשנים האחרונות יש מספר טרנדים מאוד חזקים בעולם האירועים. מדובר על טרנדים שנוגעים לאופן בו אנו מארחים את באי האירוע. ובכן, במאמר הבא נספר לכם על הטרנדים החזקים ביותר שכל אחד מכם ירצה לקחת בחשבון וזאת אם יש לכם עניין להפוך את האירוע הקרוב למוצלח במיוחד.


כלי הגשה מיוחדים ויוקרתיים


כלי הגשה מיוחדים יוכלו להיות בגדר תוספת מאוד מעשירה לאירוע שלכם. הם יתנו נופח הרבה יותר יוקרתי ומעניין ויהפכו כל אירוע רגיל לכזה שמרגישים שהוא בעל חשיבות רבה. כלי ההגשה מהווים חלק מהותי בכל הנוגע לאופן בו קהל האורחים יחשוב על האירוע שלכם. אם תשקיעו בפרטים הללו תוכלו להיווכח כי יהיה מדובר בצעד מאוד משתלם. אפשר לבחור בכלים לפי כל חג ומאורע וזאת על מנת שהם יתאימו לו באופן מושלם.


כלי נוי לקישוט השולחן


לא רק מערכות אוכל, צלחות הגשה או סט צלחות פורצלן יהיו רלוונטיים מבחינתכם. יהיה אפשר לרכוש גם כלי נוי מפורצלן בכדי להוסיף חן רב לשולחן ולהפוך את אירוח האורחים להרבה יותר מפנק ומעניין. כך בעצם האורחים ירגישו שהם הגיעו למקום מיוחד ומושקע מאוד מבחינה עיצובית.


שעונים שולחניים – תמיד מוסיף לאירוח


גם פריט כמו שעון שולחני יוכל להוסיף המון לאירוע הקרוב שלכם. הרי בוודאי אתם מחפשים אחר דרכים להפוך את האירוח למרשים ומיוחד ככל האפשר, ובכן, שעון פורצלן יוכל להיות מאוד מרשים ורק תצטרכו לבחור לשלבו במקום הנכון. בדרך זו תוכלו לראות כי הוא ישפר את האווירה ויגרום לה להיות הרבה יותר מעניינת ומיוחדת. האירוע שלכם יוכל להיות כזה שכולם לא יפסיקו לדבר עליו וזאת מכיוון שהוא היה בגדר מאורע יוצא דופן מבחינה עיצובית.


רק תצטרכו לוודא כי אתם יודעים לרכוש פריטים נכונים שבאמת יהיה ניתן לשלבם כחלק מהעיצוב הכללי בצורה מוצלחת. במידה הצורך תוכלו לבקש לעצה של מעצב מקצועי על מנת שימליץ לכם על הפריטים המתאימים ביותר לאירוע שלכם.


אקשטיין – מעל 120 שנה כבר


אנו בחברת אקשטיין פורצלן מציעים ללקוחות שלנו שפע של מוצרי פורצלן שעומדים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר שישנו. כל אחד מכם שיבחר במוצרים שלנו יוכל להיות בטוחים כי הוא בוחר במוצרים שיהיו מצוינים מבחינת העיצוב שלהם והן מבחינת המחיר שתהיו צפויים לשלם בעבורם. בחנות ניתן למצוא כלי הגשה יוקרתיים, מוצרי יודאיקה, כלי נוי וקישוט והרבה מעבר לכך. אז למה אתם מחכים?

?מה אתה מחפש

הירשם לנויזליטר שלנו

הירשם עכשיו וקבל עידכונים על מבצעים ומוצרים חדשים וגם 8% הנחה על הקנייה הראשונה !

סל הקניות שלך