כל השימושים של צלחות במטבח

כל השימושים של צלחות במטבח

 

המטבח, הוא בהחלט לב הבית, מאידך ומעבר לכך, הנוחות המושלמת לצד העיצוב של הדברים הקטנים מתחיל ונגמר בבחירת סט צלחות מדהים. המחיר לא חייב להיות יקר, אבל הנראות מושלמת על כל המשתמע מכך. אז מה אתם בוחרים בכדי להפוך את המטבח שלכם למיוחד במינו? במיוחד עבורכם כל מה שצריך לדעת על סט צלחות 18 חלקים או אפילו סט צלחות מהודר שישנה את כללי האירוח שלכם לבלתי היכר. 

מערכות אוכל של 18 חלקים 

אם אתם מחפשים סט צלחות קרמיקה פורצלן גדול בעל 18 חלקים, הנה ההזדמנות להפוך את כללי האירוח שלכם למשהו אחר לגמרי. למעשה, אצלנו, באקשטיין פורצלן עומדות לפניכם כל האפשרויות תחת קורת מטבח אחד. אז איך בוחרים סט צלחות מרשים לכל מטרה? כאחד מאותם רעיונות של הסעדה מושלמת, הנה רעיון של 18 חלקים ייעודי ל6 סועדים, אז מה זה מכיל? הנה דוגמא לבחירת מערכת אוכל שהיא 18 חלקים של פורצלן טהור בעיטורים מרהיבים למדי. העלות תנוע בין 500-700 ₪ ואף יותר. מערכת איכותית ששמה הדגשים ברורים על קישוט מדהים, פרקטיקה וכן עבודת יד מדהימה שתשאיר את כל האורחים שלכם פעורי פה, אבל גם ירגישו בו זמנית עד כמה הם רצויים בבית שלכם. אז אם בישלתם משהו מדהים, השקיעו גם בציוד המתאים כך שהאורחים שלכם ירגישו כמה התגעגעתם אליהם באמת. 

בחירת סט צלחות מחומרים יוקרתיים 

בחירת סט צלחות פורצלן זו גם בהחלט אפשרות נדירה ביותר, למעשה, בחברת אקשטיין פורצלן לא מעט מוצרים מושתתים על החומר שמהדר את הכלים. מעבר לכך שניתן לאכול ולהגיש בהם, הנה הזדמנות גם לתת לאורחים שלכם להרגיש על גג העולם.  סט אוכל בכל הצבעים והגוונים לרבות 21 חלקים. צלחות עמוקות מהודרות להגשה, לצד צלחות שטוחות העשויות פורצלן מדהים המעוטרים בעבודת יד. רוצים לתת מתנה מדהימה למישהו שאתם אוהבים? זו גם הזדמנות מדהימה לעשות את זה קצת אחרת. את סט הפורצלן הבא, תקנו בעבור אנשים שאתם באמת ובתמים אוהבים ומעריכים. אז בפרוס החגים, הנה רעיון למתנה מיוחדת שכולם אוהבים ובפרט אוהבי העיטורים, הנראות הקלאסית והווינטאג' בכלים מרהיבים בנראותם. אז מעבר לכך שכלי הגשה מטרתם לאכול, יש כאן עניין להפוך את זה למשהו מיוחד במינו- להגיש את המזון אחרת, לקבל נראות אחרת, ליהנות מהצורה בה אתם אוכלים, אבל בו זמנית להראות למי שאתם אוהבים כי אכן השקעתם בהם בחג הקרב ובא.  אז איך קונים סט מרהיב? קודם כל מה התקציב העומד לרשותכם? כאמור, יש כלים החל מ6 סועדים ואפילו שבעה ויותר. אם התקציב עומד לרשותכם, כל מה שצריך זה לוודא כי אכן, החברים או היקרים שלכם אוהבים כלי בית. יש לכם קרובים שהם אספנים של כלים? הנה ההזדמנות הטובה ביותר להעלות חיוך על הפנים שלהם בקלות יתרה.  





 

?מה אתה מחפש

הירשם לנויזליטר שלנו

הירשם עכשיו וקבל עידכונים על מבצעים ומוצרים חדשים וגם 8% הנחה על הקנייה הראשונה !

סל הקניות שלך