צלחות הגשה מבית אקשטיין פורצלן

צלחות הגשה מבית אקשטיין פורצלן

את האורחים שלכם אתם צריכים לקבל בסבר פנים יפות ביותר. כפי שהם מקבלים אתכם, כך גם אתם, צריכים להראות להם פנים ולהשקיע בהם- אבל בהחלט על פי גבול היכולת שלכם. אז מעבר למטבח מושלם אותו עיצבתם, אפשר לעצור רגע אחד ולשדרג את הנראות במטבח. באמצעות צלחות הגשה מפוארות מבית אקשטיין פורצלן, תוכלו גם אתם להפוך כל אירוח לחוויה מושלמת על כל המשתמע מכך. אז איך בוחרים? מה אתם או האורחים שלכם אוהבים יותר או פחות? בכדי שלא תלכו לאיבוד, הנה כמה דוגמאות מושלמות לרכישה של צלחות מדהימות להגשה לכל הזדמנות אירוח. כל המידע לפניכם. 

לקנח עם צלחות יוקרתיות 

קינוח, זה הזמן המושלם ביותר, זה למעשה גם רעיון נהדר לקנח עם עוגה נהדרת או אפילו להגיש פירות מדהימים עם צלחות הגשה מרהיבות. במסגרת האפשרויות מדברים על צלחת אובלית מדהימה, צלחת גדולה שבאפשרותכם להגיש אתה כל מה שתרצו בקלות וביוקרה הייעודית לשם כך. הגדלים משתנים בין 19 ס"מ ואפילו 25 ויותר, כאמור, הכול עניין של בחירה אותה אתם רוצים להתאים לאירוח או לקונספט עצמו של המטבח שלכם. אם המטבח שלכם אובלי, מרובע או עגול, גם את זה תוכלו להתאים לאותן צלחות שהופכות את האירוח למושלם ביותר. רוצים להגיש עוגה בצורה שונה? להקפיץ את הנראות שלה ולא לוותר על כך? גם כאן, נכנסות אותן צלחות והופכות את ההגשה למרשימה מאוד. אם מדברים על ערב רומנטי, הנה הזדמנות נהדרת לעשות את זה קל ופשוט באמצעות צלחות הגשה מפוארות למדי. כמו כן, ניתן להשיג גם צלחות עגולות מדהימות לצרכי הגשת עוגה. 

הגשת אוכל בצורה המפוארת ביותר 

מטבח אחד קטן וסט של צלחות שעושות את ההבדל, אז לצד הסכום וכל השאר, זו בהחלט הזדמנות לעשות את זה שונה ויוקרתי. לא יקר, אלא יוקרתי על כל המשתמע מכך. צלחות להגיש בצורה מפוארת, בפרט כזו שמכבדת אתכם על כל המשתמע מכך. זה לא משנה אם תבחרו צלחות למטרת הגשת עוגות, אוכל או אפילו פירות או גלידה, הרעיון הוא גם להישאר בנקודת העיצוב ולהקנות למטבח את כל מה שנדרש בכדי שיהיה ניתן לארח ברמה הגבוהה ביותר. אז מה בוחרים? בין כל הכלים שיש, תוכלו לבחור כלי פורצלן מרהיבים שהם חלק בלתי נפרד מבחירה שמשנה את כל כללי האירוח שלכם. עומדים לפני אירוח חשוב של אנשים יקרים ביותר? כבר יש לכם סט הגשה תואם? כאן, חשוב מאוד שלא תהיינה לכם יותר מדי צלחות לא קשורות- ברכישה של סט אחד או שניים, זה יכול להפוך קל, יוקרתי ובעיקר אחד כזה שמכבד את האירוח. אחרי הכול, אתם יכולים לבחור את הכלים, את המיקום וכך להפוך כל אירוח למרשים ונהדר. 

?מה אתה מחפש

הירשם לנויזליטר שלנו

הירשם עכשיו וקבל עידכונים על מבצעים ומוצרים חדשים וגם 8% הנחה על הקנייה הראשונה !

סל הקניות שלך